Zaufali mi:

Zaufali mi:

Corinne Michaels "Conviction" - Seria: Consolation Duet (tom 2)


 Tytuł: Conviction
Tytuł oryginalny: Conviction
Seria: Consolation Duet (tom 2)
Autor: Corinne Michaels
Wydawnictwo: Szósty Zmysł
Data I wydania:  27 maja 2015
Data I polskiego wydania: 29 listopada 2017
Liczba stron: 358
Kategoria: romans

     W październiku tego roku w Polsce miała premierę książka Corrinne Michaels Consolation, poznaliśmy wtedy historię Lee i Liama. [link do recenzji] Tak w skrócie chodziło o to, że Lee spodziewa się dziecka, a w tym samym czasie jej mąż, który jest komandosem ginie na misji. Z pomocą przychodzi Liam przyjaciel zmarłego i między nim a Lee zaczyna rodzić się uczucie, które sprawia, że nasi bohaterowie zaczęli zmagać się z wyrzutami sumienia i rozterkami nad tym, czy mogą sobie pozwolić na ten zakazany owoc, jakim jest rodząca się między nimi miłość. Historia brzmi dość sztampowo, jednak pochłonęła mnie bez reszty, czy było tak również w przypadku Conviction?  
     Nie chcę spoilerować, dlatego powiem tylko,że w pierwszej części autorka zostawiła nas z dość trudnym zakończeniem historii, dlatego większość czytelniczek niecierpliwie wyczekiwała, kontynuacji losów Lee i Liama. Okazuję się, że w Conviction Liam podejmuję decyzję, aby odejść od Lee (oczywiście nie mogę Wam zdradzić dlaczego, tak ogólnie nie mogę Wam zbyt dużo napisać, bo skończyłoby się to spoilerami pierwszej części, a tego nie chce,, dlatego o treści nie powiem Wam nić więcej  )😁. 
     W tej części na czytelniczki czeka wiele emocji i wzruszeń, jednak muszę przyznać, że o ile Consolation było bardziej książką obyczajową to w Conviction autorka odbiegła od tego i stworzyła typowy romans. Cudownie było poznać dalsze losy bohaterów, których polubiłam już w pierwszej części i po łamiącym serce zakończeniu bardzo chciałam dowiedzieć się co będzie dalej. O ile Consolation było przepełnione świetnymi dialogami i opisami emocji z jakimi zmagają się bohaterowie, to tutaj miałam wrażenie, że gdyby z książki usunąć sceny seksu i innych miłosnych uniesień to nie pozostałoby nam wiele treści. Trudno mi ocenić tę książkę jako osobną powieść ponieważ, cały czas mam ochotę porównywać ją z poprzednią częścią, bo tworzą one nierozłączną całość. Myślę, że osoby, które uwielbiają romanse z pewnością pokochają tę książkę. Ja jednak spodziewałam się czegoś innego, czegoś bliższego treści jakie znalazłam w Consolation. Tutaj najchętniej wycięła bym większość scen zbliżeń bohaterów i z tego co zostało tworzyłabym kolejne rozdziały Consolation. Z ciekawości przeczytałam kilka opinii innych recenzentów na temat Conviction i wiem, że to ja mam problem z tą książką, a nie ona jest problemem :D Po prostu romanse to nie jest to co lubię, dlatego moja opinia tak się różni o tych, które przeglądałam na innych blogach, więc jeśli gatunek jakim jest romans to coś co lubisz na pewno pokochasz serię Consolation Duet  ❤


Książkę  miałam okazję przeczytać, dzięki uprzejmości 

Komentarze

  1. Moim zdaniem super, oby więcej takich romansów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, Twój komentarz to kolejny dowód na to, że to ja mam problem z tą książką :D

      Usuń
  2. Jako 100% fanka romansów muszę nadrobić ten tytuł :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty