Zaufali mi:

Zaufali mi:

PODSUMOWANIE CZERWCA

KSIĄŻKI PRZECZYTANE W CZERWCU


W czerwcu moja książkowa statystyka nie była zbyt imponująca, ale na szczęście każda z przeczytanych książęk okazała się świetną lekturą, która z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić!

Znalezione obrazy dla zapytania gniew miłoszewski1.  "Gniew" - Zygmunt Miłoszewski
Wydawnictwo: W.A.B.
Data I wydania: 2014
Liczba stron: 380
Kategoria: Kryminał
Moja ocena: 7/10 


Znalezione obrazy dla zapytania tysiąć pięter2. "Tysiąc Pięter" Katherine McGee  
Tytuł oryginalny: The Thousandth Floor 
Wydawnictwo: Moondrive, Otwarte
Data I wydania: 30 sierpnia 2016
Data I polskiego wydania: 26 kwietnia 2017
Liczba stron: 416
Kategoria: literatura młodzieżowa
                             Moja ocena: 8/10 

Znalezione obrazy dla zapytania SWIATLO KTÓRE UTRACILISMY3.  "Światło, które utraciliśmy"  Jill Santopolo
Tytuł oryginalny: The Light We Lost
Wydawnictwo: Otwarte
Data I wydania: 9 maja 2017
Data I polskiego wydania: 5 lipca 2017
Liczba stron: 428
Kategoria: literatura obyczajowa
                              Moja ocena: 9/10 














    

Komentarze

  1. Na Światło, które utraciliśmy mam chrapkę, książki Miloszewskiego wszystkie są świetne, a Tysiąc Pięter leży na półce w kolejce po dwóch książkach, które na mnie czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz za obie zabrać się jak najszybciej :D

      Usuń
    2. Gdyby tylko czas pozwolił ;( na razie w kolejce wyprzedzają je dwie inne

      Usuń

  2. Każda z propozycji mnie intryguje, wydają mi się bardzo bogate pod względem fabuły i dostarczanych emocji. Mam nadzieję, że w przyszłości dane mi będzie po nięgnąć. Sama w tym miesiącu przeczytałam cztery książki. Też zrobiły na mnie wrażenie, zresztą noe małe. Jednak liczbę stron miały znacznie mniejszą ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty