Zaufali mi:

Zaufali mi:

Henry Carroll " Zostań gwiazdą Instagrama"


Tytuł: Zostań Gwiazdą Instagrama 
Tytuł oryginalny: Read This If You Want To Be Instagram Famous 
Autor: Henry Carroll
Wydawnictwo: Jaguar
Data I wydania: 24 marca 2014
Data I polskiego wydania: 8 listopada 2017
Liczba stron: 128
Kategoria: poradnik



OPIS WYDAWNICTWA
Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!

Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie.

Pięćdziesięciu sławnych instagramerów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem.

MOJA OPINIA 

        Muszę powiedzieć, że książka Zostań Gwiazdą Instagrama to fantastycznej jakości poradnik a zarazem album, nawet pomijając czytanie chce się otwierać ją by podziwiać niesamowite zdjęcia z profili najbardziej znanych użytkowników Instagrama.  Ale oczywiście poradnik jest do czytania, a nie tylko do oglądania :D
     Książka Henry'ego Carrola ma bardzo spójne rozmieszczenie treści, dla każdego z pięćdziesięciu instagramerów figurujących w książce, autor poświęcił dwie strony. Jedna ze stron to zdjęcie z danego profilu, natomiast na stronie obok znajdziemy informacje o nazwie profilu, ilości obserwujących, krótką poradę jakiej udziela ta osoba oraz jej historię (kim jest, co skłoniło ją do założenia profilu na Instagramie). Po kilku takich opisach profili następuje rozdział nazwany "technikalia", w którym autor dzieli się z nami informacjami pomocnymi w rozwijaniu swojego Instagrama np. w jaki sposób dokonywać przeróbki zdjęć, czy hasztagować posty oraz jak zdobywać obserwujących.
 
  Myślę, że książka jest idealna dla osób rozpoczynających swoja przygodę z Instagramem, po odpowiednim przefiltrowaniu informacji kontem prowadzonego przez nad konta, niektóre z nich mogą okazać się niezwykle przydatne. Ja wyciągnęłam z niej kilka ciekawostek, o których nie miałam pojęcia, ale szczerze powiedziawszy to nie porady przykuły moją uwagę. Zachwyciły mnie natomiast pięknej jakości zdjęcia, oraz historie instagramerów, z ciekawością poznawałam każdy kolejny profil i czułam pewien niedosyt, ponieważ chętnie przeczytałabym więcej o historiach tych osób.
 
   Zostań gwiazdą Instagrama to naprawdę ciekawa pozycja, jednak powinniśmy do niej podejść z przymrużeniem oka i nie spodziewać się, że po tej lekturze nagle przybędzie nam 100 tys. followersów  w ciągu tygodnia😁



Książkę  miałam okazję przeczytać, dzięki uprzejmości  Wydawnictwa Jaguar  💙

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo jaguar

Komentarze

  1. Nie jestem do końca przekonana do takich "zapychaczy", bo tak naprawdę wiele o instagramie można nauczyć się... korzystając z niego i podglądając innych użytkowników. Mam jednak nadzieję, że rzeczywiście książko-album jest ciekawy i spodoba się tym, którzy po niego sięgną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam, trzeba tę książkę traktować z przymrużeniem oka i mnie bardziej niż porady, do których tak jak mówisz można dojść korzystając z instagrama :) zainteresowały historię użytkowników :)

      Usuń
  2. gdybym dostała tę książkę pod choinkę to bym się cieszyła :) ale wydawać na nią pieniądze, żeby kupić ją sobie sama, zdecydowanie szkoda mi pieniędzy :) chociaż widać, że książka jest pięknie wydana.
    zaczytanamona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty