Zaufali mi:

Zaufali mi:

PODSUMOWANIE MAJA

KSIĄŻKI PRZECZYTANE W MAJU

1.  "Człowiek nietoperz" - Jo Nesbø
Tytuł oryginalny: Flaggermusmannen
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data I wydania: 1997
Data I polskiego wydania: 2005
Liczba stron: 344
Kategoria: Kryminał
    
Moja ocena: 6/10 


2. "Uwikłanie" Zygmunt Miłoszewski  
Znalezione obrazy dla zapytania uwikłanie
Wydawnictwo: W.A.B.
Data I wydania: 2007
Liczba stron: 304
Kategoria: kryminał

Moja ocena: 7/10 



3.  "Za zamkniętymi drzwiami"  B.A. Paris
Tytuł oryginalny: Behind Closed Door
Wydawnictwo: Albatros
Data I wydania: 2016
Data I polskiego wydania: 2017
Liczba stron: 304
Kategoria: Kryminał

Moja ocena: 7/10 

4.  "Ziarno prawdy" Zygmunt Miłoszewski
Znalezione obrazy dla zapytania ziarno prawdyWydawnictwo: W.A.B
Data I wydania: 2011
Liczba stron: 368
Kategoria: kryminał

Moja ocena: 8/10 


5.  "Tajemnica domu Helclów" Maryla Szymiczkowa
Znalezione obrazy dla zapytania tajemnica domu helclówWydawnictwo: Znak Literanova
Data I wydania: 2015
Liczba stron: 288
Kategoria: kryminał retro :) 

Moja ocena: 6/10 



6. "Upał" Marcin Ciszewski  
Znalezione obrazy dla zapytania upal marcin ciszewskiWydawnictwo: Znak Literanova
Data I wydania: 2012
Liczba stron: audiobook
Kategoria: sensacja/kryminał

Moja ocena: 8/10 


7.  "Ogród małych kroków" Abbi Waxmann
Znalezione obrazy dla zapytania ogród małych krokówTytuł oryginalny:The Garden of Small Beginnings
Wydawnictwo: Otwarte
Data I wydania: 2017
Data I polskiego wydania: 2017
Liczba stron: 368
Kategoria:  literatura obyczajowa

Moja ocena: 9/10 

8.  "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonas Jonasson"
Znalezione obrazy dla zapytania STULATEK KTORY
Tytuł oryginalny:Hundraåringen som klev ut genom fönstrer och försvann
Wydawnictwo:Świat Książki
Data I wydania: 2009
Data I polskiego wydania: 2012
Liczba stron: audiobook
Kategoria:  literatura obyczajowa

Moja ocena: 9/10 







Komentarze

  1. Dziękuję za wizytę na moim blogu. Widzę, że i u Ciebie maj był bardzo ciekawy. Już wiem jaki tytuł sobie dopiszę do mojej listy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałabym ochotę na książkę "Za zamkniętymi drzwiami" Musi być świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka "Za zamknietymi drzwiami" jest całkiem dobra:)

      Usuń
  3. Świetny wynik, gratuluję ;) I powodzenia w czerwcu :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  4. "Za zamkniętymi drzwiami" bardzo mnie intryguje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to książka najwyższych lotów, jednak bardzo wciągająca , przeczytałam ją w dwa wieczory :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta tabelka z podsumowaniem - ile książek przeczytałaś i ile stron ;) i oczywiście gratuluję wyniki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w tym miesiącu niestety już nie będę miała takiego dobrego wyniku :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty