Zaufali mi:

Zaufali mi:

CzaroMarownik - Magiczny Kalendarz 2018

Tytuł: CzaroMarownik 2018
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera 13.10.2017
Cena regularna: 34,90 zł
Obecnie na stronie wydawnictwa cena w przedsprzedaży to 24,90 zł
Liczba stron: 448
Kategoria: kalendarz 

     W pierwszej połowie października 2017 nakładem Wydawnictwa Kobiece ukaże się niezwykły kalendarz dla kobiet na rok 2018.
Czaromarownik to nie tylko 448 stron zwykłego kalendarza, to też praktyczne porady i fantastyczne cytaty na każdy dzień.
Na wstępnie każda z nas znajdzie magiczny horoskop na nadchodzący rok, który osobom wierzącym w zodiakalne przeznaczenie na pewno sprawi wiele radości.
Rozpoczynając od poniedziałku 1 stycznia 2018 na jeden dzień w kalendarzu przypada jedna strona,a po każdej niedzieli przygotowana jest dla nas strona z interesującymi poradami, takimi jak np. Sztuka dobrych nawyków, rozmieszczenie luster według Feng Shui,poznamy również afrodyzjaki wszech czasów oraz witaminy, których nam brakuje 😊 

     Pomimo, że jestem osobą, która raczej nie wierzy w moc znaków zodiaku i magicznych kamieni, to Czaromarownik na pewno znajdzie się w mojej torebce, ponieważ trochę magii nikomu nie zaszkodzi 😁 Już na wstępie oczarowała mnie okładka, natomiast jeśli chodzi o wygląd jego wnętrza to zaprezentuje go poniżej. 

Jak widać na załączonym obrazku na każdej ze stron, odpowiadającym kolejnym dniom roku  znajdziemy:
  • puste miejsce do zapisania naszych planów, przemyśleń, a może ciekawych cytatów, które właśnie spodobały nam się w czytanej książce! Ja na pewno zapełnie to miejsce czymś ciekawym :D 
  • oznaczenie dnia oraz  miesiąca
  • imiona, które obchodzą imieniny 
  • czerwoną czcionką wypisane oficjalne święto (o ile takowe w danym dniu wypada), natomiast czarną czcionką mniej oficjalne np. Międzynarodowy Dzień Przytulania albo Dzień Singla 😃
  • symbol znaku zodiaku  (legenda znajduje się  na 4 stronie kalendarza)
  • cytat, który choć czasem może wydawać się banalny i oczywisty, to powinnyśmy mieć go w głowie w danym dniu przez 24 godziny, wtedy dzień stanie się piękniejszy, gdy np. 1 stycznia 2018 roku obudzimy się z myślą, że od teraz będę żyć z pasją, natomiast  27 kwietnia będę myśleć jestem wytrwała, każdego dnia jestem coraz bliżej celu


Za egzemplarz dziękuję  

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo kobiece

Komentarze

Popularne posty