Zaufali mi:

Zaufali mi:

PODSUMOWANIE LIPCA

     
W lipcu przeczytałam cztery książki, moim zdaniem najlepszą z nich była "Żona terrorysty" POLECAM SERDECZNIE ☺


Znalezione obrazy dla zapytania zwłoki powinny byc martwe1.  "Zwłoki powinny być martwe " - Agnieszka Pruska
Wydawnictwo: Oficynka
Data I wydania: 20 maja 2017
Liczba stron: 427
Kategoria: Kryminał (na wesoło) ☺
Link do recenzji


Moja ocena: 8/10 

Podobny obraz2. "Żona terrorysty" Anna Sundberg, Jesper Huor
Tytuł oryginalny: Älskade Terrorist: 16 år med militanta islamister 
Wydawnictwo: Czarna Owca
Data I wydania: 3 marca 2016
Data I polskiego wydania: 14 czerwca 2017
Liczba stron: 300
Kategoria: literatura faktu
Moja ocena: 9/10 

Znalezione obrazy dla zapytania lokatorka3.  "Lokatorka"  JP Delaney
Tytuł oryginalny: The Girl Before
Wydawnictwo: Otwarte
Data I wydania: 24 stycznia 2017
Data I polskiego wydania: 14 czerwca 2017
Liczba stron: 460
Kategoria: thriller psychologiczny
Moja ocena: 7/10 


Znalezione obrazy dla zapytania myśl do przytulania4.  "Myśl do przytulania"  Anna Szczęsna 
Wydawnictwo: Kobiece
Data I wydania: czerwiec 2017
Liczba stron: 348
Kategoria: literatura kobieca
 Moja ocena: 8/10 








Komentarze

  1. Lokatorka już na mnie czeka, ale ciagle coś nowego mi przeszkadza. Ale obiecałam sobie, że w sierpniu na pewno ją przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się czyta i warto po nią sięgnąć jednak cudów się nie spodziewaj :D ot poprostu przyjemna lektura:D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty